سنگ آهک
 
زمین شناسی- دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
 
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : میلاد

صبح ( نا شتا ) میل کنید و تا دو ساعت چیزی نخورید و پس از این مدت صبحانه ی کامل خورده و از مصرف موادی که باعث سردی مزاج می شود نیز اجتناب نما یید . ( چنانچه مقداری خشخاش درون مواد فوق بریزید ، اثر بهتری دارد ؛ اما قبل از مصرف باید آن را صاف کنید .)

 

سنگ آهک

چنانچه این سنگ به صورت پودر باشد خروج  انرژی خاص و تعدادی از مدارات لایه ی مغناطیسی درونی آن باعث سوزش چشم و بیني مي شود اما در حالت سنگ بودن، این اثرات بسیار ناچیز بوده و به هیچ عنوان چشم نمی سوزد.

   فوائد آن شامل:

-         درمان تیک های عصبی و درد زانو

-         درمان سردردهای مزمن و شدید عصبی

-         درمان انواع جوش های پوستی بدن

-         آرام بخشی

  درمان تیک های عصبی و درد زانو

طریقه استفاده:جهت درمان تیک های عصبی: یک قطعه از آن را به مدت بیست دقیقه در آفتاب بگذارید و سپس به مدت داخل یک لیوان آب سرد گذاشته و    پس از آن سنگ را بر روی چشم سوم خویش قرار داده و آب را نیز بنوشید.   جهت درمان زانو درد: پس از برداشتن سنگ از داخل آب، یک تکه پارچه ی نخری آبی و یا سفید رنگ را آغشته به آب داخل لیوان نموده و بر روی محل درد زانو قرار داده و سنگ را نیز بر روی چشم سوم خویش بگذارید. چنانچه این روش را در آفتاب انجام دهید بهتر اثر می کند. (البته گاه درمان قطعی و کامل انجام نمی شود که ممکن است به کارفرمای فرد باشد).همچنین درمان باید تا زمانی ادامه یابد که شما احساس گرما داشته باشید( در سنگی که بر روی چشم سوم خویش قرار داده اید).

 درمان سردردهای مزمن و شدید عصبی مفید

طریقه استفاده:همیشه یک قطعه از این نوع سنگ را به همراه داشته و بر روی چاکرای پنجم خویش قرار دهید.

 

 

 

 

 آرام بخشی :این سنگ دارای نیروئی است که دارای حرکت ملایم و آرام بخش بوده و گرمای بسیار ملایمی را ساطع می کند که باعث می شود تا انرژ ی های     موجود در مدارات الکترومغناطیس اطراف بدن انسان ها دارای حرکت آرام گردند.

طریقه استفاده:جهت آرامش کافیست یک قطعه از این نوع سنگ را به مدت بیست دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار داده و در محلی آرام دراز بکشید.هنگامی که این نوع سنگ بر روی چشم سوم فرد قرار گیرد به رنگ های سرد آبی و سبز دیده می شود و باعث آزاد شدن انرژی های آرامبخش و انرژی زا گشته و چون بسیار حساس می باشند، بر روی مدارات اطراف بدن انسان ها اثر گذاشته و گاه نیز بی تاثیر بوده و همچون یک آینه این نوع انرژی ها را انعکاس می دهند.

   * توصیه :-   افراد مبتلاء به بیماریهای دیابت، سرطان خون و ریه از لمس نمودن و یا قرار دادن این سنگ در هاله ی خویش اجتناب نمایند چرا که مضر است. از علائم آن سردرد و حالت گیج و منگ شدن می باشد.

-   سنگ آهک بسیار حساس است و نباید در کنار فلزات قرار گیرد.

 بلور نمک

 

 

 

 

- درمان بیماری های ریوی ، آسم و سرفه

- انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها

- ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبانیت مفید                                                                                                     درمان انواع درد ها همچون  پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و یا کبودی هستند طریقه استفاده :

مقداری بلور نمک را بر روی تعدادی برگ آلو به مدت ده دقیقه قرار دهید تا انرژی های مثبت و شفا بخش برگ ها نیز جذب شده وسپس بلور های نمک را بر روی محل درد به مدت بیست دقیقه بگذارید . در این مدت باید زیر نور آفتاب درازبکشید . این روش را روزی یک بار در هنگام ظهر تکرار کنید .توجه داشته باشید که بلور نمک بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی محیط اطراف خویش را جذب می نماید . بنابراین می بایستی آنها را به دور از امواج منفی نگهداری نمایید . بلور نمک امواج منفی را از فاصله ی 5 متری حتی با وجود مانع جذب می کند . بهتر است همیشه قبل و بعد از استفاده از بلور های نمک ، آنها را مدتی زیر نور آفتاب قرار دهید تا امواج منفی خارج شوند .

 درمان بیماری های ریوی ، آسم و سرفه

 

 

 

 

 انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها

طریقه استفاده :چنانچه یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس به مدت یک ساعت در کنار گیاه ، میوه و یا یک قطعه سنگ قرار دهید ، انرژی های مثبت و مفید موجود در بلورنمک به آن منتقل می گردد .

توجه داشته باشید که قرار گرفتن بلور نمک در کنار میوه هایی همچون : سیب ، موز و هندوانه ، مقدار انرژی موجی آنها را تقویت می نماید . چنانچه مقداری از آن میوه را میل کنید ، علاوه بر کسب انرژی های مثبت و انرژی زا بودن ، با قرار دادن مقدار کمی از آن میوه بر روی چشم سوم خویش ، انرژی آن را نیز کاملا احساس خواهید نمود . این  انرژی که از بلور نمک دریافت می شود ، فقط به مدت یک ساعت در میوه و یا جسم باقی می ماند  و سپس نابود می شود .

 ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبا نیت

طریقه استفاده:کا فیست یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه بر روی چشم سوم خو یش قرار دهید .

هاله نمک: نمک دارای هاله ای به صورت موجی بوده و دارای حدود 30 سانتی متر ارتفاع است که به رنگ های سرد مانند : سبز ، آبی ، یشمی ، فیروزه ای ، لا جوردی ، بنفش ، نیلی و ... می باشد .

 *تو صیه ها :بهتر است خانم های باردار قبل از سه ماهگی به هیچ عنوان بلور نمک را لمس نکنند .بلور نمک باید فقط بر روی خاک قرار داشته و با اجسام دیگر و گیاهان حداقل 5 متر فاصله داشته باشد .

 سنگ فیروزه ی نیشابوری

 

 

 

 

آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد

درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…

حرکت چا کرای فرد

تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی

جهت درمان یبوست

بیداری چشم سوم

 

تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها                                                                                                                       طریقه استفاده یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت ده دقیقه داخل یک لیوان آب انداخته و سپس آب را نوشیده و سنگ را بر روی چشم سوم ویا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه فرار دهید .

آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد

طریقه استفاده :انرژی های موجود در این سنگ علاوه بر آرامش دادن ، باعث بیدار شدن نیروهای درونی افراد نیز می گردد . این انرژی با دارا بودن انرژی های بیدار کننده ، مقداری از انرژی های درونی فرد راتقویت نموده و به سوی مدارات الکترومغناطیس اطراف بدن ارسال می کند . تبادل این نوع انرژی هاباعث ازبین رفتن انرژی های منفی بدن فرد و جایگزینی باانرژیهای بیدار کننده و بیدار شدن نیروهای درونی می شود (البته به شرط آن که فردنیزدر بالا بردن سطح آگاهی خویش و انجام تمرینات کمک نماید.)

درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…

 طریقه استفاده :مقداری ماسه ی خیس ساحل دریا را به مدت ده دقیقه درآفتاب قرارداده و سپس یک قطعه فیروزه رابر روی ماسه ها بگذارید و پس از پنج دقیقه بلافاصله بر روی چشم سوم و یا بر روی معده ی بیمار قرار دهید . چنانچه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دادید ، می بایستی در ذهن خویش تصور ارسال امواج به معده و بهبودی را انجام دهید. همچنین انرژی های فرد درمانگر نیز بسیار موثر خواهد بود .

 حرکت چا کرای فردالبته این حرکت به آگاهی درونی و آمادگی فرد نیز بستگی دارد

طریقه استفاده :یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت بیست دقیقه بر روی چاکرای هفتم خویش قرار دهید . این روش را روزانه یک بار تکرار کنید . پس از مدتی ابتدا چاکرای اول حرکت می نماید . ( توجه داشته باشید که منظور از حرکت چاکرا ، باز شدن کامل آن نیست و ممکن است حتی حرکت آن نیز ماهها به طول بکشد .) 

 تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی

 

 

 

 

درمان یبوست  

طریقه استفاده :یک قطعه ی سنگ فیروزه را درون ظرف حاوی آب هندوانه ، آب سیب و آب انار ( آلو زرد ) قرار داده و آن را به مدت ده دقیقه در آفتاب بگذارید . سپس از مایع درون ظرف روزانه سه قاشق غذا خوری هنگام

 درمان انواع جوش های پوستی بدن طریقه استفاده:

مقداری ماست شیرین و کمی پودر سدر و کمی آب لیمو ترش تازه و یا آبلیمو را با یکدیگر مخلوط نموده و یک قطعه سنگ آهک ضدعفونی شده را به مدت ده دقیقه داخل آن بگذارید و سپس سنگ را خارج نموده و این موراد بر روی محل جوشهای پوستی بمالید و پس از گذشت پانزده دقیقه با آب ولرم محل را بشویید.جهت بهبودی سریعتر، بجای آبلیمو از میوه های طالبی، خیار، هلو و یا زردآلو نیز می توانید استفاده کنید. همچنین بهتر است در این مدت از مواد شیمیایی استفاده نگردد و مواد نیز حداقل دومتر با اشیاء فلزی فاصله داشته باشد.

این سنگ دارای انرژی های بسیاری است که جهت درمان های زیر مفید است:

- درمان انواع درد ها همچون پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و یا کبودی هستند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمین شناسی- دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolzaminshenasi.LXB. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 6795
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1